Garantie Windgoo producten
Alleen de oorspronkelijke klant (naam vermeld op het verzendt/factuuradres) heeft recht op de beperkte garantiedekking die ingaat op de dag dat de Windgoo door de koper wordt ontvangen.
Wat is inbegrepen in de garantieservice?
Voor Windgoo-producten die tijdens de garantieperiode kwaliteitsproblemen hebben, kunnen klanten een garantieaanvraag indienen. Na ontvangst van de aanvraag van de klant, zal onze Windgoo klantenservice binnen 24 uur contact met je opnemen en de garantie gerelateerde zaken bevestigen.
Garantiebeschrijvingen
Wanneer er na de ontvangstdatum niet-menselijke schade optreedt, zal dit eerst bevestigd worden door het Windgoo servicecentrum. Hierna zal de garantieprocedure van start gaan.
We bieden gratis garantie na verkoop maar kunnen kosten in rekening brengen door het vervangen van onderdelen & accessoires, afhankelijk van de gebruiksperiode en de levenscyclus van het accessoire.
De garantieperiode van de Windgoo en zijn onderdelen is als volgt:
Periode |
Kosten service
|
Kosten onderdelen
|
Onderdelen |
< 6 maanden | Gratis | Gratis | Alles |
6-12 maanden | Gratis | 50% betalen | Batterij/Motor/Controller |
6-12 maanden |
Gratis
|
Gratis | Alles behalve Batterij/Motor/Controller |
12-24 maanden |
Gratis
|
100% betalen | Alles |
>24 maanden | Voor gebruiker | 100% betalen | Alles |
Eigen schade | Voor gebruiker | 100% betalen | Alles |
Elektrische fietsen zijn grote producten, de producten worden bij aflevering goed verpakt. In zeldzame gevallen zullen de producten onvermijdelijk stoten en krassen hebben als gevolg van expreslevering. Zonder het uiterlijk van het product en het normale rijden te beïnvloeden, zijn de lichte krassen of krassen niet gegarandeerd als een kwaliteitsprobleem.
Als het product ernstige transportschade heeft, kunnen klanten via het contactformulier indienen. Na ontvangst van de aanvraag van de klant, zal de klantenservice binnen 24 uur contact met je opnemen en de garantie gerelateerde zaken bevestigen.
Wat valt niet onder de garantie?
De volgende situaties vallen niet onder de garantie:
- Delen die gevoelig zijn voor slijtage, zoals de binnen en buitenbanden, remblokken, remschijven, remkabels, ketting en tandwielen.
- Geen aankoopbewijs.
- Door mensen veroorzaakte schade.
- Schade veroorzaakt door externe factoren (zoals brand, overstroming, storm, bliksem, aardbeving, etc.)
- Eventuele schade veroorzaakt door gebruik, slecht onderhoud en verkeerde afstelling die niet in overeenstemming is met de vereisten van de "Gebruikershandleiding"
- Demonteren of repareren zonder onze toestemming.
- Andere storingen en schade die niet zijn veroorzaakt door het ontwerp, de fabricage, de kwaliteit en andere problemen van het product zelf.
- De geaccumuleerde kilometerstand heeft de 2000 kilometer overschreden.
- Gebreken die veroorzaakt worden door ongelukken.
- Gebreken die veroorzaakt worden door nalatigheid.
- Gebreken die veroorzaakt worden door verkeerd gebruik.
- Schade aan onderdelen die niet tijdig zijn hersteld waardoor er nu meer schade is ontstaan die voorkomen had kunnen worden.
- Accu indien de garantiesticker beschadigd is en/of de accu is geopend.
- Als de batterijcapaciteit in de loop van de tijd afneemt, dit is uiteraard normaal.
- Schade door een ongeval. Ook bij sporen van valschade vervalt de garantie.
- Overschrijd de geldigheidsduur van de productgarantie zoals hierboven vermeld.
- Onderdelen die zijn gekocht bij niet-officiële distributiekanalen van Windgoo vallen ook niet onder de Windgoo garantie.